Het ondernemers verbond
Image default
Aanbiedingen

Creatieve reclame-ideeën die geen fortuin kosten

Creatieve reclame-ideeën die geen fortuin kosten 

Als ondernemer ben je misschien op zoek naar betaalbare manieren om de bekendheid te vergroten en zaken aan te drijven. Traditionele reclamemethoden, zoals gedrukte advertenties of radiospots kunnen kostbaar en niet altijd effectief zijn. Maar er zijn genoeg creatieve reclame-ideeën waarvoor je geen fortuin hoeft uit te geven. In deze blog kijken we naar enkele van de meer ongebruikelijke vormen van reclame die kunnen helpen om je bedrijf op te laten vallen. 

 

Promotionele koopwaar 

Een geweldige manier om je naam onder de aandacht te brengen is door het weggeven van promotieartikelen, zoals T-shirts, petten, mokken enz. Deze vorm van marketing is bijzonder populair, omdat klanten zo op openbare plaatsen kunnen laten zien dat ze je merk steunen. Het creëert ook een gevoel van loyaliteit bij klanten die gratis merchandise van je ontvangen en die vervolgens trots in de stad of op sociale media tonen. 

 

Verlichte logo’s en letters 

Als je een winkel, restaurant of kantoorgebouw bezit of beheert, kunnen verlichte logo’s en letters op de buitenmuren een opvallende manier zijn om reclame te maken voor je bedrijf. Verlichte bewegwijzering maakt het voor voorbijgangers gemakkelijker om je naam en logo te zien, zelfs als het buiten donker is. Bovendien kunnen goed ontworpen borden op afstand de aandacht trekken en je onderscheiden van de concurrentie. Als je wilt dat mensen je bedrijf herinneren lang nadat ze er langs zijn gereden, zijn verlichte logo’s een geweldige optie! Alle opties voor verlichte letters of logo’s vind je bij Bosman Reklame.

 

Openbare kunstinstallaties 

Een andere unieke vorm van reclame zijn openbare kunstinstallaties, denk aan beeldentuinen of interactieve muurschilderingen waarin het logo of de boodschap van je bedrijf prominent ergens is weergegeven. Dit soort kunstinstallaties zijn perfect om de aandacht te vestigen op bedrijven in drukbezochte gebieden, zoals stadscentra of drukke toeristische bestemmingen. Niet alleen maken ze je bedrijf beter zichtbaar, maar ze creëren ook conversatiestukken die blijvende indrukken achterlaten in de hoofden van mensen. 

 

https://www.bosmanreklame.com/