Het kiezen van de juiste serviceprovider is net zo belangrijk als het kiezen van het juiste alarm. De vele verschillende bedrijven die zorgalarmen aanbieden, lopen sterk uiteen in de diensten die ze aanbieden, variërend van relatief eenvoudige tot full service providers. Een van de belangrijkste dingen om te zoeken in een serviceprovider is de hulp die zij bieden bij het identificeren van het beste alarmmodel voor u. Sommige providers bieden een ‘one size fits all’-product aan, dat ze gewoon voor u posten en de rest aan u overlaten. Meer gewetensvolle providers zullen de potentiële drager persoonlijk bezoeken, de tijd nemen om hun behoeften te beoordelen en vervolgens de drager helpen een weloverwogen beslissing te nemen. Deze providers bieden ook de neiging om een professionele installatie aan te bieden in plaats van te verwachten dat u of uw gezin met draden en kabels worstelt. Het installatieprogramma kan de optimale locatie in huis voor de alarmontvanger nauwkeurig identificeren en ervoor zorgen dat deze correct functioneert. Ze kunnen ook helpen met papierwerk en ervoor zorgen dat alle relevante informatie, zoals medische gegevens, Een hoogwaardig 24/7 Emergency Response Center is een ander belangrijk onderdeel van een goede service. De beste serviceproviders bieden ook een telefonische klantenservice om te helpen met niet-dringende vragen en probleemoplossing. Ze zullen ook proactief contact met u houden om de best mogelijke service te garanderen. Duidelijkheid van prijzen is een andere belangrijke factor bij het selecteren van een serviceprovider. Zorg ervoor dat het geadverteerde cijfer alles bevat en dat er geen verborgen kosten zijn. Sommige providers brengen extra kosten in rekening voor elk gebruik van de knop of voor onderhoud en batterijvervangingen. Goede providers moeten u een duidelijk overzicht van de prijzen kunnen geven en onderhoud enz. Als onderdeel van hun service opnemen. Het is ook belangrijk om te weten wat voor soort prijsstijgingen in de toekomst kunnen optreden, een goede aanbieder zal hier een duidelijk beleid over hebben. Zo hebben Helpline vastbesloten om nooit meer de prijs te verhogen met een hoger percentage dan de AOW-verhogingen voor dat jaar . |